Case

Hauk Landsverk

Elkjøp Nordic, Digital Director

Next Generation Customer Experience

Dette foredraget forteller om reisen Elkjøp er midt oppe i, og hva som er viktig i prosessene for å dra en tradisjonsrik suksessbedrift inn i fremtiden. Blant temaene som tas opp er:

  • Digital transformasjon: Hvordan og hvorfor skal vi ta en suksessrik retailer gjennom en superkompleks og smertefull endring?
  • Kultur og guts: Hvordan utviklingen av en CX strategi har vært nødvendig for å gi retning for arbeidet
  • Invent like a startup, invest like a grown up: Pre-prototyping
  • Hvorfor kontekst og mennesker er like viktig som data og systemer

Se frem til et inspirerende foredrag om hvordan en av Norges mest populære nettbutikker jobber med å utvikle neste generasjon kundeopplevelse.

Om Hauk Landsverk

Hauk Landsverk er Digital Director i Elkjøp Nordic. Han arbeider mest med endring; endring av tankesett, endring av forretningsprosesser og endring av utviklingsmetoder.

Målet hans er at Elkjøps digitale transformasjon fører dem nærmere å bli en ekte, kundesentrisk omnikanal retailer – men han vet også at bak alle buzzordene ligger det enorme mengder arbeid og dedikasjon til å faktisk være relevant i kundenes liv.

Før Elkjøp var han blant annet sjef i Synlighet og Aspiro.