Case

Ulrica Risberg

NAF, Direktør Marked og Kommunikasjon

Marianne Tuen Smedås

Bouvet, strategisk rådgiver

Omnikanal – et praktisk case på hvordan gå frem for å lykkes

I dag forventer kunden en helhetlig, sømløs kundeopplevelse på tvers av alle kanaler – når som helst og hvor som helst.

Hvorfor er det så få som lykkes med dette? Hvor mange kan med hånden på hjertet si at de leverer en god omnikanalopplevelse? Og hvor viktig er egentlig en omnikanalstrategi for din forretning?

I dette foredraget viser NAF (Norges Automobilforbund) og Bouvet deg hvordan utvikle en operativ omnikanalstrategi og hva som er suksessfaktorene. Fokuset er å flytte de velmenende tankene over i konkrete tiltak.

Om Ulrica Risberg

Ulrica har bred bakgrunn og erfaring fra marked og kommunikasjonsledelse i organisasjoner og IT og telecom bransjen, og har utdannelse innen internasjonal markedsføring og journalistikk. Ulrica har totalansvar for NAFs kommunikasjon med betalt og ubetalt kommunikasjon, digitale kanaler, kundesenteret og CRM.

NAF er Nordens største forbruker og interesseorganisasjon med over 500 000 medlemmer, og står foran medlems,- bruker og markedsbehov som er i dramatisk endring.

Om Marianne Tuen Smedås

Marianne er en erfaren strategisk rådgiver og prosessleder som har jobbet i Bouvet siden 2012, der hun påtar seg oppdrag innen forretningsutvikling, digital transformasjon, merkevare og kommunikasjon. Hun styrer bevisst mot oppdragsgivers uttalte forretningsmål og går analytisk til verks for å finne smarte, operative strategier og tiltak, og tør å gjøre harde prioriteringer for at oppdragsgiver skal oppnå maksimal gevinstrealisering.