Foredrag

Eirik Norman Hansen

Nysgjerrig entusiast og foredragsholder

Bra er ikke godt nok ..

Vi må bli besatt av kunde- og brukeropplevelse!

Eirik Norman Hansen vil oppsummere årets Yggdrasil og gi noen pekepinner på hva han mener vi må ta med oss tilbake på jobb.

Hovedbudskapet i dette foredraget er at folk nå har skyhøye forventninger til hvordan ting skal virke. Vi skiller ikke lenger på b2b og b2c når det kommer til forventninger og vi kan være ganske brutale i vår dom over ting som ikke virker.

Vi bryr oss ikke så mye om teknologien for teknologiens skyld lenger, men er nesten bare opptatt av muligheter, nytte og verdi. Verden raser fremover og alle vi som på ett eller annet vis har med kunder eller brukere å gjøre må bli ennå mer besatt av brukeropplevelse for å tilfredsstille dagens mennesker.

Om Eirik Norman Hansen

«Kundeopplevelses-guru». «Futurist». «Teknologientusiast»

Kjært barn har mange navn, og Eirik Norman Hansen har flere enn de fleste. Det som kanskje passer best fikk han da ble utnevnt til «Årets taler» av Talerlisten i 2018. Det er nemlig få mennesker som har samme formidlingsevne som den tidligere Itch Design-sjefen.

Se frem til en svært engasjert oppsummering og avslutning av årets Yggdrasilkonferanse.

https://eiriknorman.no/