Hvordan jobbet vi med å bygge merkevaren og produktet til Flyr, og hva har vi lært nå som eventyret er over?
Marita Viken og Max Berg fra Unfold / NoA deler noen av ingrediensene som trengs for å skape selskaper med digitale brukeropplevelser og merkevarer som står ut i markedet. De kommer med konkret lærdom fra Flyr, og hvordan de bruker erfaringene derfra for å utvikle og skalere den nye håndverkstjenesten Steddy fra Mestergruppen.
Om Marita Viken
Marita er en erfaren designer med solid erfaring innen digital produktdesign, store produktutviklingsløp og merkevareprosesser. Marita jobber med alt fra brukeropplevelse, UX/UI, identitetsdesign, merkevarebygging, konseptutvikling og strategi. Hun var lead designer på merkevareprosessen for Flyr og jobbet med brukeropplevelsen og bookingløpet for flyr.com.
Om Max Berg
Max jobber med strategi og digital produktutvikling, og har jobbet i skjæringspunktet mellom ny teknologi og gode brukeropplevelser i mer enn ti år. I Unfold leder Max store produktutviklingsløp helt fra tidlig strategi- og konseptfase til utrulling av nye merkevarer og brukeropplevelser, senest for Norges nye håndverkstjeneste – Steddy.