Foredrag

Julia Paulsen

Elkjøp Nordic. Director of ecommerce

Personalisering & UX i tøffe tider

I dette foredraget tar Julia Paulsen for seg noen utfordringene hennes team står i, hva de sliter med å få til og kanskje hva de ser tegn på at faktisk fungerer.

  • Personalisering: How long is the gap from good on paper into practice? And how can we turn this GDPR “issue” into an opportunity?
  • The fear of friction: UX versus personalisering. Hvor mye brukeropplevelse kan ofres for å gjøre brukere til kunder? Or do you have to sacrifice anything??
  • Prioritering. Hvordan gjøre de riktige beslutningene når ressursene strammes inn. What tools are out there to actually help us to become more data driven?
  • Grunnprinsippene vi aldri må glemme når vi skaper kundeopplevelser.

Foredraget foregår på engelsk-norsk – ispedd noen finske kraftuttrykk.

Om Julia Paulsen

Julia Paulsen er kanskje den mest livlige finnen du noensinne vil møte. Til daglig er hun sjef for eCommerce i Elkjøp Nordic, men hun sitter også i advisory boardet til ODA-nettverket, og har skrevet boken “WoW: Smells like team spirit. Your practical guide to agile and all that buzz”.

Paulen har tidligere vært Head of Digital Sales and Service hos DNB, Director of Digital Strategy hos Telenor Digital og Brand Manager of Nordics hos e-handelsgiganten Zalando. Men glem de fancy titlene, det er den brennende entusiasmen for nettbaserte kundeopplevelser som gjør at vi gleder oss til å høre henne i Sandefjord.