Keynote

Ravid Kuperberg

Mindscapes

From Digital Creativity to Divine Trinity

Structuring digital creative ideas which compile the ultimate creative outcome: purpose + value + content

Brands and agencies today work diligently to achieve a trinity of connected creative outcomes:

  • demonstrate a meaningful sustainable purpose reflective of the brand idea
  • produce concrete value using innovative solutions and formats
  • ignite branded content on multiple platforms deploying creative storysharing.

All requiring effective digital creativity.

Reaching such a trinity is challenging, and many times involves macro and micro creative thinking utilizing inventive and creative capacities.

Yet… if examined closely… one can realize that many of these unique powerful ideas share recurring patterns of thinking. Patterns which help comprehend the logic behind the magic of a successful trinity. And which can be decoded and translated into simple practical thinking tools set to ignite new original ideas, which deliver such a divine trinity.

This is what this lecture is all about.

Om Ravid Kuperberg

Rett før jul fikk Yggdrasilkomiteen en mail fra en tidligere deltager:

«Jeg vet ikke om dere har plass i programmet, men jeg var akkurat på en konferanse i Singapore og der snakket Ravid Kuperberg. Det er det beste jeg noensinne har sett! Få han til Norge!!!»

Vi har egentlig sluttet å hente internasjonale keynotes, men måten hun beskrev han på gjorde oss nysgjerrig. Og hvis hun er av typen som drar til Singapore for konferanser, så har hun antagelig hørt en god del flinke folk, tenkte vi.

Ravid Kuperberg er en coach som trener verdens største brands, samt digital- og reklamebyråer i strukturert kreativ tenking. Hans elever vinner stadig vekk gjeve priser under Cannes Lions Festival of Creativity, hvor Kuperberg også holder workshops nesten hvert eneste år. Han reiser verden over og holder keynotes, og er en helt ok keeper på sitt lokale fotballag.

Men det som gjør oss sikre på at dette blir er høydepunkt på konferansen er hva han skrev da vi bekreftet bookingen:

«Looking forward to coming over and spreading some digital logic and happiness.«