Keynote

Monna Nordhagen

Scandinavian Design Group, Strategidirektør

Raketter og rebeller: Merkevarebygging i det digitale skiftet

Ting vil du vite hvis du vil bygge merkevarer folk bryr seg om i vår tid. Monna Nordhagen har plukket ut for oss et par av de mest nyttige verktøyene for de som skal bidra til å revolusjonere folk og bedrifters liv.

Du får presentert en kortversjon av ny kunnskap som kompletterer forretningsstrategien med en merkevare som påvirker – og virker. Foredraget er utdrag fra boken «Raketter og Rebeller» som er et resultat av 15 års arbeid med å lete frem, destillere, systematisert og ikke minst bygge merkevarer i hverdagen.

Om Monna Nordhagen

Monna Nordhagen er nordisk strategidirektør i Scandinavian Design Group og seriegründer. Hun har jobbet i over 30 år med forretningsstrategi, merkevarebygging, salg og ledelse. Monna jobber sammen med ledergrupper og organisasjoner for at de skal bli mer synlige, tydelige og slagkraftige eksternt og internt ved hjelp av merkevaretenking, og har i det siste blant annet hamret ut en ny merkevarestrategi for VIPPS, Schibsted og Visit Norway.

Monna er fagbok-lesoholiker og elsker å dele kunnskapen sin med andre, spesielt folk som tenker at de ikke driver med eller trenger merkevarebygging.