Workshop
IngunnDahle

Ingunn Dahle

Bouvet, Rådgiver kvalitative undersøkelser og tekst

Kristin Shovick Høiås

Bouvet, UX designer i Kundeopplevelse

Få gull ut av brukerintervjuene dine

Hva frustrerer brukerne? Når sier de wow? Og hva kan og bør virksomheten gjøre?

I løpet av denne workshopen blir du drillet på gode metodiske innfallsvinkler. Vi skal ut på oppdrag, øve på intervjuer, og presentere for hverandre. Du sitter igjen med innsikten, metoden og analyseverktøyet du trenger for å designe tjenestene kundene egentlig drømmer om.

En morsom og annerledes workshop.

Om Ingunn Dahle

Ingunn Dahle er sosialantropolog og tekstforfatter med en MBA. Til daglig jobber hun med kvalitative metoder og innhold som konsulent i Bouvet, for kunder som SpareBank1, Utenriksdepartementet, Canal Digital og Skedsmo kommune.

Ingunn ser kvalitative undersøkelser som kritisk for å forstå brukernes behov, og nødvendig for god dialog og bedret forretningsforståelse.

Finn ut mer om Ingunn og hennes fagområde på Forretningsantropologen.

Om Kristin Shovick Høiås

Hun jobber til daglig som UX designer i Bouvet for kunder som Statnett, Bayerngas Norge, Mattilsynet, Lofavør, og Rema.

Hun er opptatt av å lage enkle og gode brukereropplevelser. For henne betyr det å lage sømløse opplevelser på tvers av komplekse systemer.

Hun mener at for å kunne gjøre det på en best mulig måte må man forstå hva som er viktig for brukeren. Målet hennes er å klare å snu frustrasjon hos brukeren til «wow-opplevelser».

– Mye av gullet ligger i å operasjonalisere på frustrasjonen man avdekker i intervjuene.