Workshop

Jose Manuel Redondo

Telia, Lead Service Designer

Personlig merkevarebygging for designere

Pandemien har vært en tøff tid hvor mange satt hjemme alene og revurderte kanskje sin jobb og retning i livet.  Vet du hva som er din reelle «markedsverdi» når du skal forhandle lønna di? Eller om du skal bytte jobb eller stilling og finne nye utfordringer enten internt i selskapet du jobber eller eksternt?

Personlig merkevarebygging, profesjonell markedsverdi, karriereutvikling og slik begreper høres litt fjernt ut og er sikkert ikke noe du hverken tenker eller fokuserer på daglig. Kanskje er det nå er på tide ta en fot på bakken og tenke litt på det?

Hensikten med workshopen er å kartlegge og bli bevisst på de 8 prinsipper som påvirker din markedsverdi. Det hjelper deg til å kunne lage en målrettet og proaktiv merkevarebygging-strategi, ta kontroll, designe din drømme karriere, og bli litt bedre kjent med deg selv og ditt vekstpotensiale.

Kom og delta i denne workshopen, få kunnskap og del erfaringer med andre om hvordan du kan bygge opp din personlig merkevare og ta kontroll på din karriere.

Om Jose Manuel Redondo

Jose er en gründer-type med fokus på innovasjon, kreativitet, design og kommunikasjon for å oppnå konkrete resultater.  Han har en bred og spennende kompetanse og erfaring alt fra store internasjonale konserner med sterke merkevarer til små lokale startup. Der har han arbeidet med endringsledelse, brukeropplevelser, forretnings- og produktutvikling, kommunikasjon og merkevarebygging.

José jobber i dag som Lead Service Designer i Telia hvor han leder designprosesser – fra innsikt til prototyping, testing og læring, og hans CX team holder på med å lage de beste kundeopplevelsene innenfor mobil, internett og TV..Han er utdannet organisasjonspsykolog og har en MBA med fokus på strategi og ledelse.