UX gir konkurransekraft!
Julia Paulsen fra Elkjøp Nordic
I dette foredraget vil fyrverkeriet Julia Paulsen fortelle hvordan Elkjøp i Norden lyktes i hektiske Black Friday-uker gjennom hurtig A/B-testing og designendringer.
Du får også et innblikk i Elkjøps “Jørgen Customer Journey”, som sørget for at både virksomheten og Jørgen (kunden) ble svært fornøyde.
Julia har sammen med sitt team stått i bresjen for å få retailgiganten til å ta kundene mer på alvor på nett – og det er dette arbeidet du får et innblikk i.
I en tid hvor det blir stilt stadig flere spørsmål om verdien av UX tror vi dette foredraget kan inspirere mange.
Sal 1
Tirsdag
–

Om Julia
Julia Paulsen er med sin energi og sitt utrykksmåte kanskje den mest utypiske finnen du noensinne kommer til å møte. Hun har et voldsomt engasjement for tek, data og menneskene imellom:
- Hun skriver bøker («WOW: Smells like team spirit. Your practical guide to agile and all that buzz”)
- Hun holder foredrag: Nordic AI Summit, NXT, Inspiration Day. Loyalty Day ++
- Hun engasjerer seg i nettverk: ODA, MACH Alliance
Til daglig er hun Director of eCommerce Nordics i Elkjøp, hvor hun er en pådriver for innovasjon og endring. Med sin unike kombinasjon av innsikt, humor og energi evner hun å inspirere både kolleger og bransjen som helhet.
PS: Julia snakker en slags lettforståelig norsk-engelsk med finsk twang, så ikke bekymre deg for språket!