Accenture Life Trends 2025
Adele Heger fra Accenture Song
Mari Heibø-Bagheri fra Accenture Song
Accenture Life Trends gir et innblikk i folks holdninger og atferd, og hvordan de forholder seg til verden rundt seg – fra næringsliv og teknologi til samfunnsendringer. I år utforsker vi fem trender som belyser kostnadene ved å være ubesluttsom når folk søker et sunnere og mer balansert forhold til teknologi – både for seg selv og for kommende generasjoner.
Folk er i ferd med å justere sine viktigste atferdsmønstre, endre prioriteringer og finne måter å møte sine egne behov på i en verden preget av teknologi.
Nye teknologier, som generativ KI, spiller en stadig større rolle, men det gjenstår å se hvilken form denne rollen vil ta – og hvilken påvirkning den vil ha på fremtidens samfunn.
Sal 1
Tirsdag
–

Om Adele
Adele leder Design & Digital Products i Accenture Song, og har 10 års erfaring innen strategi, forretnings- og tjenestedesign. Hun brenner for en menneskesentrert og bærekraftig tilnærming til innovasjon og organisasjons- og forretningsutvikling. De siste årene har hun vært aktiv i arbeidet med Accenture årlige trendrapport, Life Trends.

Om Mari
Mari leder Accenture Song som er Accentures «opplevelsesbyrå». Hun har bred kompetanse som tjenestedesigner og agile coach, og over 18 års erfaring fra å hjelpe virksomhetskritiske prosjekter med å jobbe innovativt og brukersentrert. Mari har et sterkt engasjement for samspillet mellom brukers behov og de tekniske mulighetene teknologi gir og er opptatt av å lage gode løsninger som både løser brukerens reelle problemer og gir forretningsverdi.